18 Ocak 2012 Çarşamba

ETAMİN PANO


Uzun zamandır etamin pano yapmak istiyordum,pembe renklerde.Ne hikmetse her rengi olan kanaviçe çemberlerinin bir pembesini bulamadım gitti :) Bulamayacağımı anlayıp ümidimi kesince, ahşap çemberi alıp pembeye boyasam mı diye bile düşündüm.


Daha sonra başka bir fikir geldi aklıma :) ahşap fotoğraf çerçevesinde daha güzel durur diye düşündüm.


Pembe boyamla boyayıp, tabiki güllü peçetemi kullandım.Güllü peçeteyi daha çok görüceksiniz kızlar,hastasıyım!Ayrı bir havası var gül deseninin,romantik,yumuşak,vintage :)



Oturma odam için pembeleniyoruz hadi hayırlısı bakalım :) Çerçenin yanında süzülen çiçek aranjmanını ben hazırlamıştım,nasıl yaptığımı merak edenler için buraya bır tık yeter :)



Şimdilik bu kadar,yeni pembeliklere yelken açmak dileğiyle...
SEVGİLER :)





2 yorum:

  1. Çerçevede içindeki de bir harika olmuş tatlım,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. :)teşekkürler canım,seninkiler kdr olmasada;)

    YanıtlaSil