14 Ocak 2012 Cumartesi

PEÇETE YÜZÜKLERİM


 Son yıllarda insanlar sofralarına daha bir özen gösterir oldu yanlışmı düşünüyorum.Mumlar,dekoratif taşlar,masa örtüleri,runnerlar...Bunları çok farkeder olduk masalarda.Tabi bunların yanında peçetesiz bir masa düşünülemez,peki ya o peçeteyi saracak belkide şekilden şekle sokacak süslü şeyler!..Peçete yüzüklerinden bahsediyorum tabiki :) Son zamanlarda merak saldığım husus kendileri...

 Kesimi yapıştırması çok kolay olan bir malzeme kullanıyorum ben ,asetat!.Genelde 5-6 cm botutlarında uzun şeritler çıkartarak sıcak silikon yardımıyla iki ucunu bileştirip,yüzük şeklini oluşturuyorum.Hatta bir bant bile işinizi görür neticede kurdelenin altında kalıyor. :)


Kurdelenizin eğer kalınsa eni,yüzüğü sarmak daha kolay oluyor,neticede daha az içerisinden geçirmiş,daha kısa sürede bitirmiş oluyorsunuz.Ben ilk deneyim olarak bu kırmızı yüzükleri yapmıştım.Fakat o zamanlar asetat değil daha zor olan bir malzeme kullandım,hani şu alüminyum folyoların içinden çıkan mukavva sert rulolardan faydalandım.Düzgün kesebilmek ne mümkün,işaretleyip maket bıçağıyla kesip kesip az çöpe atmamıştım :D Birde bileklerimin ağrımasıda cabası :) Asetat şiddetle tavsiye olunur,tecrübe ettim.Misafir yemek takımımın tabakları,bardakları,çatal-bıçak seti altın yaldızlı olduğundan en üstteki yüzükleri onlara takım yaptım.Kırmızılarsa,neredeyse tüm mutfak eşyalarım kırmızı olduğundan ;)


 Pembesiz olurmu? olmaz :) Pembe yüzüklerimin kurdeleleri sateni anımsatan parlak bi kumaş sanki,yakından daha farkedilir duruyorlar.Evden duran pembe tüllerle iğne iplikle ponpona benzer bişiler yaptım,tamamiyle uydurmasyon :) Üzerlerin birer boncuk ve kuyruk fiyonk..Aslında bu Yüzüklerimin runner takımlarıda var,onlarında ilerde hazırlarım inşallah resimlerini...


 Yüzükleri gösterebilmek için beyaz servis tabaklarımı kullandım,arkadaşlara gösterirken genel ilgi tabaklara kayıyor :) Nerden aldın sen bunlarıııııı diye baygın bir ifade,sevimli bir suratla :D Merak eden olursa diye şimdiden belirtiyim tabakların herhangi bir markası yok, küçük seramik imalathanelerin ellerinde kalan ürünleri satan bir amcamız var bir zamanlar değişik formlarda çanaklar tabaklar getiriyordu,hoşuma gidip takım yapmıştım.İsteyen arkadaşlarım oluyor bulamıyorum malesef,şimdilerde getirmiyor böyle şeyler :(


 Altın sarısı kelebeklerde annemin sofraları için ;)


Gümüş grili olan kelebekleri ise gündelik yemek takım için yapmıştım.Bembeyaz bir masaörtüsüyle çok iç açıcı durucaktır :) Kelebeklerin kuyruklarına su taşı koydum burda,kuyruklu kelebek olurmu demeyin,benimkiler kuyruklu işte :)


Hemde pembe kuyruklu hehe :) 


Buda daha sade inciksiz boncuksuz spor masalara uygun marin renklerde.Beyaz masaörtüsü,kırmızı runnerla hoş durabilir.


Son resmim ise sipariş üzerine hazırladığım pembe kelebeklilerim,12 li takım yapmıştım.Hepsi uçacakmış gibi duruyor dimi :) Siparişleriniz ve her türlü sorularınız için mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.
Hepinize iyi haftasonları diliyorum
SEVGİLER














9 yorum:

  1. ne marifetlisin yaaa:)Masallah..cok sekerler hepsidee:P

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller gerçekten..

    emeklerine sağlık
    sevgiler..iyi haftalar... :=)

    YanıtlaSil
  3. Bir Dut Masalı; teşekkür ederim canım,bilmukabele :)

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzeller.sizi yeni keşfettim banada baklerim harika işleriniz var...

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzeller Merve'cim,keyifli sofralarda kullanman dileği ile :)Ellerine sağlık tatlım..

    YanıtlaSil
  6. AHLAMDAN;teşekkürler canım,tabii :)Aktuelmoda;güzel dileklerin için teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  7. anaaaam yaaaa ben ne tuhaf bir insanım ne özensizzz(içsesimin dışa vurmuş hali):)
    benim birr peçete tutucum bileem yok.zamanında hiç sevmezdim böyle şeylerii.asetat ı anlamadım ben canım yaa:( ama zor olsadaşu kartondan deniyeceem.bakalım ne olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen miiii ,inanmam :) Asetatı pek kimse tanımıyor anladığım kadarıyla,şeffaf kalın bır malzeme aslında.Dene bakalım bıraz zor ama kesmesi...

      Sil