1 Şubat 2012 Çarşamba

KUTU KAPLAMA ve BİR MİLUPA ŞİŞESİ :)


Ocak aynıda geride bırakmış bulunıyoruz bugün itibariyle,günler çabuk geçiyor sanki,2012 2012 dedik durduk ocak bitmişte şubata girmişiz bile,ömür bitiyor galiba : D....
Ayakkabılarımın çoğunu kutusuyla saklarım,bir sürü kutu birikmişken eldeki kumaşlarla kutu kaplamak istedim.Yıllar önce bilmem ne zamandı,annemle cuma pazarından kutunun dışında gördüğnüz kumaşı almıştık,çok beğenmiştim renklerini.Sonra süre gelen zaman içerisinde parçalı etek dikmeye çalıştık,çabaladık,fekat olmadı :D Kumaş yetmedi,parça sayısı az oldu,dolayısıyla etekte olamadı :)
Geçenlerde dedim dur ben bunu kutuda kullanayım renkli renkli diye aldım bi güzel silikon tabancamla kapladım.


Kutunun kapağının dışınada hatta elyaf koydum bi kat pofuduk dursun diye ;) 
İçerisine yine eldeki mercan rengi saten kumaştan kullandım.İğne iplik yardımıyla,ilk önce kenarlarından 1 er cm içerden girerek büzdüm,sonrada sıcak silikonla kutuya yapıştırdım.Altın sarısı kurdeleyide üzerine yapıştırarak görüntüyü kapattım.
Böyle birşey çıktı ortaya,iğne iplik koymak için kendime kutu almayı düşünüyordum zaten,buda ona nasip oldu.


Geçtiğimiz sene içerisinde yaptığım havlu oyası tülbent oyalarından bir yığın dantel ipi arttı,kutuda düzenli durması açısından da iyi oldu,tertipi severim :)


Birde bebek ayakkabısı kutusu vardı,takım gibi olsunlar dedim onuda kapladım :) 


Diğerindeki gibi sabırlı davranamayıp iç saten kumaşını direkten oturttum içine büzme yapmadan.Mor saten kullandım bu kezde.


Koyulacak malzeme çok bende :) Bunlarda yine yaptığım havlu modellerinden artan pul ve boncukların tüpleri.Ara sıra yine lazım oldukça kullanıyorum oraya buraya :) Ha bu arada bu boncuk ve pullarla yaptığım havlu modellerime bakmak isterseniz tık tık :)
Şimdi gelelim başlığımda gördüğünüz milupa şişesinin esrarına :)İplik boncuk kutusu yapılırda bunlar neyle işlenir,tabiki iğneyle,ee iğne için bişiy gerekmezmi :)


Sizde benim gibi her diktiğnizde iğneyi nere koydum ya diyormusunuz,yarım saat iğneyi arıyorsanız,bu tam bizlik bir iğnedanlık :) Şişenin kapağından büyükçe kumaş dairesel parça kesip,içerisine elyaf doldurudum,iğne iplikle bu dairenın etrafını büzüp basık bir top oluşturdum elimle.Sıcak silikonla bunu kapağın üzerine yapıştırdım,kalın gümüş kurdeleylede etrafını döndümki kusurları gözükmesin diye.


Yine spontane şişeyi süsledim kumaş ve kurdelelerle :) Kopan düğmeleri kaybolmaması açısından içerisine atarım diye düşünüyorum.Sonra hangi cebime koymuştum ya düşmüş mü düğme dememek için :)


Milupa şişesi,calvenin mayonez,hardal şişeleri aklınıza gelebilecek herşeyle yapılabilir bu iğnedanlık.Hatta geçen görünce aklıma geldi,kulak pamuğunun plastik kutusu bile değerlendirilebilir bu iş için :)
Yapmak isteyince her şey olur yeterki istek olsun blogcanlar,şimdilik benden bu kadar ;)
SEVGİLER






10 yorum:

  1. ooo harika olmuş bunlar yaa! ellerine sağlık, tam da kutu yapımı arıyordum ama bende ne malzeme var ne cesaret :)
    seninkiler oldukça orjinal :) maşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım,tevafuk oldu öyleyse en kısa zamanda uygullamaya geçmeni tavsiye ediyorum :)

      Sil
  2. ne kadar güzel olmuşlar:) bende kutu kaplamaya, evdeki kutuları değerlendirmeye bayılırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım,kutuları degerlendırmek gerek ;)

      Sil
  3. bi önceki postta az biraz becerikliyim diyen hanıma bakın:)
    maşallah çok beceriklisin hepsi çok güzel olmuşlar.
    Ben de bu güzel kutulardan yapmayı çok isterim.Ah bi vakit bulabilirsem ki yetenekte gerekiyor sanırım:)bakalım yapılınca görücez yetenekli olup olmadığımı:)

    iğnelik te cok guzel olmuş ayrıca.

    Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abartmamak lazım bıraz dedım işte :)teşekkür ederim canım.sen bir dene bak ne guzel olucaklar ;)

      Sil
  4. rengarenk çok hoş olmuş sade bi kutuda duracağına hem böyle güzel hemde dekoratif bi kutuda durması güzel oluyo elimizin altındaki şeylerin :)

    YanıtlaSil
  5. bende öyle düşünüyorum Büşracım,teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  6. güzel blog:) mdayla ilgili paylaşımlarım olan bloğuma beklerim.http://welcomemylfe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. canimmmmmm ne güzel süslü bir kutu bayildim :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil