16 Nisan 2012 Pazartesi

GALVANİZE SAKSILAR GÜLLENDİ


İkea gezimizden aldığım galvanize saksıları uzun zamandır bekletiyordum.Oturma odası için düşünerek pembe ve beyaz renklerinde sabırla boyadım kat kat :) Elimde varolan ,hatırlıyacaksınız ahşap takı kutuları için kullandığım güllü peçeteleri saksılarda da değerlendirdim.Kalpli süslerden alarak çiçeklerimin toprağına batırdım,çok romantik durdular :)


Cam kenarında güneş banyosu yapmaktalar bugün,İstanbul'da günlerdir yağan yamurun ardından fotosentez şenliği var camlarda anlıyacağınız :))

SELAMETLE...

10 yorum:

  1. demek fotosentez şenliği :))))) Allah iyiliğini versin ;) çok güzeller gerçekten.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. napsınlar garipler karanlıkta kaldılar bu bulutlu havalardan :)

      Sil
  2. Canım bu sayede yavaş yavaş yaptığın boyamalar ve peçete transferlerini görüyorum:) çok güzller eline sağlk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveet yavas yavas ara sıra hazırlıyorum bısıler işte,teşekkür ederim :)

      Sil
  3. pembiş pembiş çok şekerlerrr...

    YanıtlaSil
  4. Nefis olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil