19 Haziran 2012 Salı

HOŞGELDİNİZ

Günaydın blogcanlar.Güne üzücü haberlerle başlasakda ülke olarak,hiç bir şey kimsenin yanına kar kalmamıştır,Allah'ım onları Kahhar ismiyle kahretsin inşalllah...


Anlaşıldığı üzere misafirlerim vardı,misafir ağırlamayı pek bi sever oldum bu günlerde :)Nede olsa gelin yeni gelin evinin misafiri eksik olmaz,adettendir hayırlı olsuna gidilir :D


Bu kez pembeli bir masa kurmak istedim,peçete stoğumdan seçildikten sonra,pembeli peçete yüzüklerimi kullandım.Artık biliyorsunuz ,peçete yüzüklerini kendim üretiyorum.


Külah şeklinde kıvırarak kullandım,beyaz sedef desenli masaörtüsü ve pembe tafta runner tercih ettim masada.


Diğer yandan kırmızı mutfakta hezırlıklara devam ediyorum tabii,bu misafirler masayı yiyecek değiller kuru kuru hehehe :) Bu un kurabiyelerine bayıldım,ilk defa yaptım ama tuttrudum sanırım ;) Kuzenim sen yapmamışşsın atma hazır bu diyoOo :D 


Tepelerine birer tanecik çikolata damlası koydum :) Şirin gözüktüler :)


Bir kaç kişi geçen facebook sayfamda ve mailimde sormuştu yemek takımı Güral porselen sami serisi,merak edenler için.



Güzel bir haftasonuydu,kakara kikiri yapmak en güzeli,masada hamur işleri yok dikkatinizi çekmiştir,fırından çıkmamıştı daha çünkü
 :D


Güzel ve sıcak bir gün geçirmenin yorgunluğuyla yapılabilecek en güzel şey,akşam rüzgarı eşliğinde gün batımını seyretmek oldu :)



Selametle

20 yorum:

  1. ama bu kurabiyeler çok tatlı gözüküyorrrrr =)

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok iştah açıcı görünüyor, ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:) bu gıdışte o açılan iştahı ben kapatamıyacam :D

      Sil
  3. açıktıımmmm:)) hepside çok güzel görünüyo cnm.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık taze gelin ;) Herşey harika görünüyor,canımız çekti bizim ama bizde isteriz kızımla :) Susamlılar pek bir albenili göründü gözüme...
    Kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,houuy hayırlısıyla dünyaya gelir inş. annesi :)bendende sevgiler ;)

      Sil
  5. misafiri bende çok severim...
    canım ne güzel şeyler hazırlamışsın...
    ellerien emeklerine sağlık...
    yeni gelin seni :)))
    afferin marifetli kızsın valla :))
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeniyim,senin gbi gurmenin yanında adım bile geçmez :D teşekkür ettim bendende sevgiler ;)

      Sil
    2. yoook kız o kadar da değil...
      benim gözümle gayet iyisin...
      daha ne olsun...

      güzel düşüncen için teşekkür ederim canım...
      sevgiler...

      Sil
  6. Oncelikle Sehit ailelerimize rabbimden sabir diliyorum okadar kritik ki durumumuz; artik sanki icimiz aci tutmuyor Vatan saolsun demekten .. Rabbim milletimizi bolmek isteyenlerden korusun bizleri onlarinda tez zmaanda köklerini kurutsun insallah !
    Senin duana ise icten kocaman bir amin diyorum ..

    Ellerine saglik hersey cook cook guzel gorunuyor acaba birgun banada nasip olur mu elcazlarindan un kurabiyelerini goturmek :)

    opuyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ................. sonsuz kınıyoruz.
      yaaa nasıl isterim inanki,öyle bişey olsa keşke :)

      Sil
    2. Yeterki gönülden isteyelim basma fistan devrine bile gecsek bulusuruz insallah ;)

      Sil
  7. Harika bir sofra. Ellerinize sağlık. Zevkli bir sunum olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,renkli masaları seviyorum sanırım:)

      Sil
  8. yeni gelin olmuş mu hamarat gelin :) eline sağlık

    YanıtlaSil
  9. son resim dikkatimi çekti , adalar manzarası mı , hangi semttir tahminler yürütmedeyim :)

    YanıtlaSil