7 Mart 2013 Perşembe

İNSTAGRAMCILAR BULUŞTUK

Günlerdir işten güçten vakit bulup iki kelam yazamamanın ızdırabı içerisinde nihayet sizleri o güzel güne götürüyorum şimdi.
Evet instagramda buluşalım teklifimle çok hoş bir ortam gelişti.Kişi sayısı ve katılan arkadaşları görünce şaşırıp , çocuklar gibi sevindiğimi söylemeden edemeyeceğim :)

Konuştuğumuz yer ve zamanda işte bu masadaydık :)


instagramı o gün yıktık desem yeri var :) Herkesin buluşma fotoğrafı paylaşmasıyla gelemeyenlerin ahh deyişleri diğer taraftan.Sözü genişletmeden bu güzel gündeki sevgili instagram kullanıcı arkadaşlarımı hemen yazmak istiyorum. @glmsrkrdy @busra1977 @nurersel @fatosugul @zeynepik @betulartis @tatlicadi @ozylemim @nimetsalih @nagi_han @rengarenk_s @eminezaimoglu @betulkavcar @cananbakkal1 @rozita @kubraefnan @ayomisan  ve bendeniz @mimarinrenkleri ve de karede olmayan unuttuğum hatırlıyamadığım arkadaşlarım varsa affına sığınıyorum.Hepsini takibe almalısınız diyerek güne dair anlarla devam ediyorum.


Yeri ayırtırken instagram en yakın arkadaşlarımdan olan @ozylemim  15 kişilik bildirimde bulunmuştu,mekana ilk gidenlerden olunca biraz hayal kırıklığına uğradım :) @ayomisan ile gözümüz kapıda kurulduk,artık sayıca az olursak rezerve ettirdiğimiz masaları iptal ederiz diye konuşmalara devam ederken herkesin birer ikişer gelmesiyle birlikte masamız şenlendi.Benim için süpriz isimlerde vardı.Örneğim Gülümser Karadayı hanımefendi gibi... Antep yemekleriyle instagrama renk getiren,harika sunumlarıyla geleneksel ve klasik sofra sunumunu çok başarılı yorumlayan bir isim.Mart ayı yemek zevki dergisinde kendi elleriyle yaptığı yemekleri görebilirsiniz ;)

Yedik,içtik tanışmadıklarımızla tanıştık,sıkı sıkı sarıldık sanki 40 yıllık ahbap gibiydik.Hiç birimizde ilk tanıştığın görüştüğün insan ile o olası çekimserlik olmadı.Harika bir enerji vardı.Tabii bu masamıza sığmaz enerjimiz garsonları 'fotoğrafımızı çekermisiniz?' ricamızla yorsa da,herkes tam formundaydı ;)


Masamızda bir küçük pamuk şekeri de mevcuttu :) Sevgili @zeynepik'in yer çekimine karşı koyamayan yanaklı,maviş kızı... Koca bir maşallah diyoruz :) 
Çok eğlendik çok güldük kısacası çok mutlu olduk.Hepimizin temennisi inşallah en kısa sürede bunu yine yapalım olur mu? oldu.Niyetlerimizi sıkı tutuyoruz,en kısa zamanda bol katılımlı bir ig buluşması gerçekleştireceğiz inş.Şimdilik bu kadar ;)

SELAMETLE

4 yorum:

  1. Catlatin bakalim oooh !! varya ne kiskandim ozylemim'le bulusma aninizi ortaniza oturasim geldi :P ogun catladim tabi resimler yayinlandikca ama amaaaa dedim kizim kelebek elbet sende merveyle poz vereceksin ozylemim'e hemde kocaman el sallayarak :P

    YanıtlaSil
  2. oohh ne güzel olmuşş..belki bir gün bizde katılabiliriz ümit...

    YanıtlaSil
  3. Çok keyif alınmış belli. :) Gerçekten instagram'dakiortam çok güzel ne facebook,ne twitter birşeymiş diyorum instagram komşuculuk gibi birşey. :)

    YanıtlaSil
  4. Aaa bizz :)
    güzel ve beklentilerin üstünde bir gündü :)

    YanıtlaSil