31 Ağustos 2013 Cumartesi

EN MUTLU GÜN KURDELESİ

Günaydınlar blogcanlar
Uzun bir ara oldu sanırım bu kez bayramdan bu yana neredeyse...
Biraz hal hatır sormak isterim kiii,şu sıralar düğün dernekler peşpeşe gelmeye başladı.İki bayram arası,bayram sonrası davetiyeler elimizde:)
Tabi bunun yanısıra,bloğumdan takı kurdelesi,gelin kuşağı,kına el güllerimi görenlerin siparişleri gelmeye başladı.Akşamları zevkle uğraşarak,günün stressini atmak son günlerde tek sığındığım hobim diyebilirim :)


Genelde siparişleri gün içerisinde alır,hemen akşamına bı aksilik olmazsa tamamlar paketler,ertesi gün öğle tatilinde kargoya veririm.Hal böyle olunca çoğu zaman fotoğraflamaya bile vakit bulamıyorum.Gece vakitlerinde evde yapay ışıkla çekilen karelerden de hoşlanmıyorum.


Sözün özü,bundan sonra daha çok insana ulaşmak açısından,hazırladığım her siparişi postlarımda yer vermeye karar verdim :) 


Bu kez üşenmedim sabahın erken saatlerinde de olsa fotoğrafladım düğün hazırlığı yapanlar için.Ayrıca diğer hazırladığım en mutlu gün hazırlıklarına gözatmak için tıklayabilirsiniz.


Genelde beyaz,krem ve kırmızı kurdeleler kullanılıyor ama belirtelim hemen pembe,mor ve pastel tonlarda şu sırlara çok hoş duruyor takı ve bel kurdalelerinde.Özellikle gelin hanımların el çiçeği ve ayakkabılarının renklendiği düğünlerde renk uyumu kurdelelerde de kaçınılmaz oluyor ;)


Her türlü bilgi ve iletişim için mail yoluyla veya sayfamın mesaj bölümünden iletişime geçebilirsiniz.


Evlenecek olan herkese şimdiden mutluluklar diliyorum ve bu telaşlar hayatta bir kez yaşanıyor,tadını çıkarmalarını tavsiye ediyorum ;)

İnstagram  : mimarinrenkleri
Twitter : MIMARINRENKLERI

SELAMETLE

3 yorum: