3 Eylül 2013 Salı

EN MUTLU GÜN ŞEKERLERİ, İKRAM ve HEDİYELİKLERİ ❤

Günaydın blogcanlar.
Bir kaç zamandır düğün ve mutlu gün hazırlıklarımın ilgi görüp sipariş almamla birlikte ürün-model yelpazemi genişletmek hep aklımda olan şeydi.Ben bu işi yaparken çok mutlu oluyor,zevk duyuyorum ilk etapta yönelme sebebimin bu olduğunu belirtmek istiyorum.
Elimin altında değerlendirebileceğim çok model var iken neden bunları sergilemeyeyim dedim :)


Evlenmeden evvel,düğün hazırlıkları sırasında evimde okuttuğum hatim şekerlerimin ilgi görmeside beni teşvik edenlerden.Hatırlarsınız belki çini deseni külahlara şekerlemeler doldurup,kurdeleyle ufak dokunuşla aranjman hazırlamıştım.Uzun zaman oldu haklısınız,hatırlamak isteyenler buradan gözatabilirler.Külah şekerlemeler belki en işe yarar hediyelikler diye düşünüyorum.Hem maliyet açısından ekonomik hem de içerisindeki draje,badem şekeri veya akide şekeri itibariyle herkese hitap edebiliyor.
Bu fotoğraflarda gördüğünüz karton puantiyeli külahlarda; doğum günlerinde,baby showerlarda,mevlüt-hatimlerde,kına gecesi hediyeliklerinde kullanılan ürünler.


İstenilen yazı kartı ilavesiyle,kurdele rengiyle,farklı renk seçenekleriyle misafirleriniz için güzel fikirlerden...


Sert karton külahlarım farklı boy ve ebatlardadır.

 İsterseniz şekerlemesiyle birlikte içi dolu şekilde,isterseniz aranjmanı hazırlanmış şekilde boş olarak adresinize gönderiyorum.
 
 



Kendi evimde dağıttığım, yukarıda linkini verdiğim çini desenli külahlarımdan da elimde mevcuttur.Üzerinde konuşarak farklı kurdele ve nazar boncuğu,inci,taş gibi eklemeler isteğinize göre eklenip çıkartılabilir pek tabii.


 Ben dolaplarımda,hatta kapı kulplarımda bile kullanıyorum ama bu tatlı lavanta kokulu elyaf keseleri misafirleriniz içinde güzel ve kullanışlı bir hediyelik olabilir.Banyoda,dolap içlerinde bebek odalarında pek çok yerde görmek mümkün ;)


Bebek görmesinde ve diş buğdayında dağıtmalık keçe fotoğraflık ise en sevdiğim ♥


Kız ve erkek bebekler için renk seçeneği mevcut.

 Arka magnetiyle buzdolabı gibi metal eşyalarda kullanılabilir.


Bebeğin fotoğrafını da yerleştirdik mi,tadından yenmez ♥
 :)

Dağıtmaya hazır ♥


 En mutlu gün hazırlıklarından biride hiç kuşkusuz kına detaylarıdır.


 Bu şık sultan kına çerezliğiyle kına çerezi ikram etmek eminim misafirlerin çok hoşuna gidecektir ;)


 Çıtçıtlı kına çerez poşetlerinin aldığı ortalama 70 gr çerez almaktadır.


Minik kavanozlar nikah şekerlerinde ve bebek şekerlemelerinde kullanmak üzere istenilen renk kombiniyle hazırlamaktayım.

Yeni Gelin -Damat takı kurdelesinde daha farklı modeller için şu sıralar akşamları çalışıyorum.Beğenileceğini ümid ediyorum :) Mevcut düğün hazırlıkları modellerine gözatmak için buyrun :)
Tanıtım amaçlı olmanın yanı sıra bu işi hobi olarak yaptığımı ve ürünlerin fiyatlarının makul oldğunu belirtiyorum :)

Yeni modeller ve ürünlerle yine buralardayım,ürünler hakkında her türlü bilgi için;
e-mail:mimarmervecifcibasi@gmail.com adresinden mail atabilir, ve ya
Facebok: MERVENINKIRMIZISI sayfamdan mesaj yolluyabilirsiniz :)
SELAMETLE